СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПРОФЕСІЙНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ПРИРОДНИЧИХ ФАКУЛЬТЕТІВ УНІВЕРСИТЕТУ

Larysa Kovalchuk

Анотація


У статті з’ясовано теоретичний, методологічний, організаційно-методичний,
практичний та діагностично-корегувальний аспекти дослідження проблеми
формування культури професійного мислення майбутніх педагогів. Розкрито
сутність і структуру культури професійного мислення педагога, наведено
інтегративну модель її формування у процесі підготовки студентів до професійної
діяльності. У контексті сучасної культурної парадигми освіти запропоновано
авторську систему формування культури професійного мислення майбутніх
педагогів, розроблену з урахуванням низки методологічних підходів, на засадах
рефлексивно-діяльнісної концепції. Обґрунтовано педагогічні умови формування
культури професійного мислення студентів природничих факультетів університету.
Розглянуто педагогічні технології, що забезпечують ефективність формування
культури професійного мислення педагога. Виокремлено рівні сформованості
культури професійного мислення студентів, критерії та показники, за якими вони
визначаються.
Ключові слова: культура професійного мислення, рефлексивно-діяльнісна
концепція, культурна парадигма освіти, система формування культури професійного
мислення.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2017.32.9513

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.