ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ВТОРИННОЇ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У КЛАСИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

Natalia Moyseyenko

Анотація


Розглянуто шляхи формування вторинної мовної особистості у класичному
університеті в ході підготовки викладачів іноземних мов.
Визначено системні характеристики “вторинної мовної особистості”.
Схарактеризовано вторинну мовну особистість як індивіда, який повною мірою
оволодів іншомовною комунікативною компетенцією, адекватно сприймає
лінгвістичний та екстралінгвістичний контексти. Сихронізовано процеси розвитку
мовної, соціокультурної та прагматичної компетенцій на основі використання
спеціально розроблених навчальних матеріалів
Ключові слова: вторинна мовна особистість, комунікативна компетенція,
мовна особистість, іноземна мова, мовна картина світу, концептуальна картина
світу.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2017.32.9510

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.