СТАНОВЛЕННЯ ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В УМОВАХ ДЕМОКРАТИЧНИХ ЗМІН (90-ТІ РОКИ ХХ ст.)
Анотація
Проаналізовано нормативні документи кінця 90-х років ХХ ст., які сприяли
становленню іншомовної освіти, зокрема підготовці майбутніх учителів іноземних
мов; визначено такі тенденції розвитку іншомовної освіти у визначений період:
структурно-функціональна перебудова вищої школи, що дало змогу адаптувати
систему вищої освіти, її гуманітарну складову до нових умов суспільного та
політичного життя, законодавче оформлення переходу вітчизняної вищої школи від
унітарності до варіативності, обґрунтування нових орієнтирів у визначенні цільового
компонента іншомовної освіти, запровадження нових двопрофільних спеціальностей
на факультетах іноземних мов. Доведено, що на початку 90-х років ХХ ст. у
вітчизняній іншомовній освіті почала формуватися сучасна концепція професійної
підготовки майбутніх учителів іноземних мов.
Ключові слова: іншомовна освіта, підготовка майбутніх учителів, іноземна
мова, вищі педагогічні навчальні заклади, гуманізація, університетська освіта.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2017.32.9509
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.