ІНТЕГРАЦІЯ АКАДЕМІЧНОЇ НАУКИ І ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ШЛЯХ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ ХІМІЇ

Ludmyla Raskola

Анотація


Розкрито особливості процесу підготовки магістрів за спеціальністю “Хімія”.
Охарактеризовано основні сучасні проблеми підготовки магістрів природничих
спеціальностей. З’ясовано, що забезпечує якість професійної підготовки магістрів
хімії – інтеграція науки, освіти та виробництва. Запропоновано різні форми співпраці
між академічною наукою та освітою. Проаналізовано практичний досвід хімічного
факультету Одеського національного університету імені І. І. Мечникова щодо
кооперації академічної науки, освіти та виробництва, тобто, створення філіалу
кафедри органічної хімії університету у Фізико-хімічному інституті імені
О. В. Богатського та Хіміко-фармацевтичного навчально-науково-виробничого
комплексу подвійного підпорядкування (МОН та НАН України).
Ключові слова: магістри хімії, якість підготовки, інтеграція, академічна наука,
вища освіта.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2017.32.9508

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.