ОСОБЛИВОСТІ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ В ОСВІТІ ДОРОСЛИХ У ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇНАХ

Inna Feltsan

Анотація


У статті розглянуто проблему іншомовної підготовки в освіті дорослих в
умовах динамічного культурно-технічного прогресу XXI ст., який спонукає до
удосконалення навичок та компетенцій, що дає змогу відповідати вимогам сучасного
ринку праці. Обгрунтовано, що на актуальність іншомовної освіти дорослих впливає
глобалізація та уніфікація світової спільноти; характерні демографічні процеси у
європейських країнах; сучасний ринок праці, який потребує оновлення професійних
знань та навичок, активізує роль неформальної освіти в системі неперервного
навчання. Виявлено особливості іншомовної підготовки дорослих в освіті
європейських країн: створення сприятливих умов для адаптації та посилення
соціальної активності дорослого населення; навчання та тренінги під час відпусток,
пропагування навчання без відриву від виробництва, кооперація між державними та
приватними установами, розбудова освітньої мобільності; врахування необхідності
практичної підготовки, життєвого і професійного досвіду тих, хто навчається.
З’ясовано, що позитивними ознаками іншомовної підготовки дорослих можна
вважати забезпечення умов для реалізації мобільності дорослих людей у здобутті
знань, а саме: вечірні курси, дистанційне навчання (он-лайн курси, вебінари,
конференції), навчальні Інтернет-ресурси із можливістю автоматичного тестування
знань тощо.
Ключові слова: іншомовна підготовка, освіта дорослих, неперервна освіта,
європейські країни.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2017.32.9504

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.