ТИПОЛОГІЯ АСИСТЕНТСЬКИХ ПРОГРАМ В УНІВЕРСИТЕТАХ США ТА ЇХНЯ РОЛЬ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА
Анотація
Охарактеризовано сучасну практику асистування та особливості її
функціонування в університетах США. Подано актуальну типологію програм для
асистентів викладачів та виокремлено структурно-організаційні та методичні аспекти
професійної діяльності молодих викладачів у рамках асистентських програм.
Визначено роль практики асистування у підготовці майбутнього викладача вищої
школи у рамках докторантури.
Ключові слова: асистування, соціалізація, докторантура, асистент викладача,
молодший викладач, асистент з наукової роботи, тьютор, рідер, факультативна
ознайомча зустріч, тренінг.
Повний текст:
PDF (English)DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2017.32.9503
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.