ОРГАНІЗАЦІЯ АКАДЕМІЧНО-ГРОМАДСЬКОГО НАВЧАННЯ ЯК СКЛАДОВОЇ КУРІКУЛУМУ В УНІВЕРСИТЕТАХ США

Oresta Klontsak

Анотація


Досліджено шляхи організації академічно-громадського навчання як складової
курікулуму навчальних дисциплін в університетах Сполучених Штатів Америки на
прикладі Західномічиганського університету. Визначено функції структурних
підрозділів університетів США, що відповідають за належний рівень реалізації
програм академічно-громадського навчання. Проаналізовано процес створення та
організації програм академічно-громадського навчання як складової змісту
навчальної дисципліни в університетах США. Особливу увагу приділено рефлексії як
ключовому елементу академічно-громадського навчання. З’ясовано, що рефлективні
види діяльності визначають такі критерії, як поєднання здобутого досвіду з
навчанням; систематична організація під керівництвом; охоплення зворотного
зв’язку й оцінювання; сприяння подальшому дослідженню та переосмисленню
цінностей. Доведено, що з метою оволодіння науковими, професійними знаннями й
уміннями у процесі виконання суспільно корисних проектів студентам потрібно
вести відповідні рефлективні журнали.
Ключові слова: академічно-громадське навчання, курікулум, університетська
освіта, громадська діяльність, рефлексія, рефлективний журнал, рефлективні види
діяльності.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2017.32.9502

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.