АНАЛІЗ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ РОМАНСЬКОЇ ФІЛОЛОГІЇ У ФРАНЦІЇ

Ludmyla Shuppe

Анотація


Висвітлено особливості організації фахової підготовки бакалаврів романської
філології у Франції на прикладі аналізу освітньо-професійної програми їхнього
навчання в Університеті Париж-Сорбонна та Університеті Бордо 3. Виокремлено
профільні компетенції випускників бакалаврату за напрямом підготовки “Романська
філологія”, а також методи і прийоми їхньої фахової підготовки, що забезпечують
вирішення практичних завдань в основних сферах філологічної діяльності
(аналітико-експертної, редакторської, інформаційно-видавницької, літературно-
критичної, літературно-творчої та ін.). Показано, що фахова підготовка бакалаврів
романської філології у французьких університетах зорієнтована на опанування ними
функцій професії філолога-прикладника через вивчення дисциплін
загальнопрофесійного та вузькопрофесійного, спеціалізованого циклу, що
закладають підґрунтя для формування профільних компетенцій (лінгвістичної,
соціокультурної, стратегічної, перекладацької, культурологічної).
Ключові слова: фахова підготовка, бакалаври романської філології, профільні
компетенції, стандартизація змісту лінгвістичної освіти, професія філолога-
прикладника, філологічна освіта.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2017.32.9501

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.