ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ В УНІВЕРСИТЕТАХ США

Nataliya Horuk

Анотація


Розглянуто особливості підготовки магістрів освіти дорослих в університетах
США. Досліджено, що головними рисами магістерських програм у галузі освіти і
навчання дорослих є варіативність та гнучкість. З’ясовано, що назви навчальних
програм, кількість кредитів та перелік навчальних дисциплін відрізняються залежно
від університету або штату, а навчання може відбуватися у традиційному аудитор-
ному, електронному або дистанційному та гібридному (змішаному) форматах.
Виокремлено головні переваги та недоліки зазначених форм навчання, які водночас
поєднані спільними вимогами, що передбачають визначення чітких навчальних
цілей, сучасне змістове наповнення, активне залучення студентів у навчальний
процес, створення ефективного навчального середовища, уміле керівництво роботою
студентів та наставництво з боку викладачів, забезпечення різноманітності методів і
форм навчальної діяльності студентів. Гібридне навчання, яке поєднує традиційний
“аудиторний” формат і навчання он-лайн, визначено найсучаснішою та
найефективнішою формою підготовки магістрів освіти дорослих, що найповніше
відповідає потребам майбутніх фахівців, які потребують додаткової кваліфікації або
здобуття знань без відриву від основного місця праці та сімейних обов’язків.
Ключові слова: освіта дорослих, підготовка магістрів, форми навчання, США.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2017.32.9500

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.