ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ ФІЛОЛОГІЇ В УНІВЕРСИТЕТАХ ЄВРОПИ

Halyna Pyatakova

Анотація


У статті зроблено спробу порівняти процеси підготовки філологів-магістрів,
майбутніх викладачів та перекладачів зі слов’янських та європейських мов, які
навчаються у класичних та профільних вищих навчальних закладах. Для дослідження
було обрано провідні заклади України, Польщі, Чехії. З’ясовано, що у провідних
університетах Чехії – Карловім університеті (KU), Університеті Массарика (MU),
Університеті Яна Пуркіне – підготовку філолога-магістра сьогодні впроваджують на
філософському факультеті, де розроблено магістерські програми підготовки у
Мовних студіях як окремих підрозділах. Визначено, що в Західночеському
університеті (ZČU) існує широкий вибір магістерських програм на педагогічному
факультеті, де відбувається підготовка магістра-філолога як вчителя початкової та
середньої школи, а також на гуманітарному факультеті. Виконано порівняльний
аналіз особливостей навчального процесу підготовки магістрантів філології у
Львівському, Вроцлавському та Яґеллонському університетах.
Ключові слова: магістр філології, зміст навчання, дидактична підготовка,
фахівець, компетенція, компетентнісний підхід, інтерактивна технологія, педагогічна
підготовка, інноваційні форми організації навчання.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2017.32.9499

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.