ДО ВИТОКІВ ОРГАНІЗАЦІЇ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ В КАНАДІ

Ludmyla Shtefan

Анотація


На підставі аналізу науково-педагогічних джерел досліджено питання
організації університетської освіти Канаді другої половини ХХ ст. Виявлено, що
різноманітний і складний характер системи університетської освіти Канади
пояснюється особливостями її географічного положення, специфікою демографічної
та політичної ситуації. Доведено, що система університетської освіти у Канаді
розвивалася як така, що синтезує всі позитивні аспекти класичної системи освіти й
прогресивні досягнення інноваційних педагогічних моделей. З’ясовано чинники, які
вплинули на становлення та подальший розвиток університетської освіти в Канаді
(поява кореспондентського навчання; виникнення розгалуженої мережі коледжів і
шкіл; поширення заочного навчання; виникнення засобів комунікації (радіо, телефон,
телебачення, кіно тощо); радіотрансляція навчальних програм; прагнення населення
до самоосвіти; поява законодавчих актів, орієнтованих на вищу освіту; зародження
медіа-освіти; необхідність вчитися протягом життя тощо).
Ключові слова: університет, становлення, розвиток, організація, Канада,
ретроспективний аналіз.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2017.32.9498

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.