СУБ’ЄКТИВІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТА УНІВЕРСИТЕТУ В КОНТЕКСТІ ІДЕЇ АВТОНОМІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Vira Vykchrushch

Анотація


Розглянуто й обґрунтовано необхідність нових суб’єктивізованих підходів до навчальної діяльності студента університету в умовах сучасної андрагогічної парадигми керованого засвоєння і навчання, яка є важливим методологічним підґрунтям системи вищої освіти людини (у тім числі, і технічної) на усіх етапах її розвитку. Схарактеризовано її потенціал порівняно з іншими парадигмами навчання. На підставі системного підходу наведено завдання, основні ідеї, принципи суб’єктивізації учіння студента як учасника дидактичної взаємодії, специфіку реалізації в умовах вищої технічної освіти.
Ключові слова: навчальна діяльність, суб’єктивізація учіння, ідея перенесення знань, фонові знання, андрагогічна парадигма, елективність навчання, автономізація, університетська освіта.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2017.32.8127

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.