ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ
УНІВЕРСИТЕТСЬКИХ РЕГІОНАЛЬНИХ КОМПЛЕКСІВ ЩОДО ОСВІТИ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН
(1991–2010-ті рр.)

Svitlana Shevchenko

Анотація


Досліджено перспективи інноваційного розвитку регіональних університетських комплексів. Розкрито особливості підготовки майбутніх учителів в університетах. Показано, що національні меншини, які проживають на території України, за наявності культурних, побутових відмінностей, різних форм ментальності, у своєму взаємозв’язку набувають системної єдності, трансформую-чись у певну організаційну цілісність. З’ясовано, що в досліджуваний період відроджувалася система освіти національних меншин. Визначено, що в ході реалізації урядової політики освіта національних меншин декларувалася на рівності здобуття знань, умінь і навичок, гарантуванні вільного розвитку національних мов і культур, а також забезпеченні потреб етнічних меншин навчальною та методичною літературою мовами національних меншин.
Ключові слова: розвиток, інноваційне освітнє середовище, університетські регіональні комплекси, професійна підготовка майбутніх учителів, школи національних меншин, організація навчального процесу, диференціація.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2017.32.8126

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.