РІВНЕНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ГУМАНІТАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ЯК СУБ’ЄКТ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ РЕГІОНУ

Oksana Petrenko

Анотація


У контексті розвитку вищої освіти Рівненщини проаналізовано діяльність Рівненського державного гуманітарного університету як суб’єкта педагогічної освіти регіону. На фоні суспільно-політичних процесів із залученням статистичних даних виконано історико-педагогічний аналіз етапів діяльності першого в області вищого педагогічного закладу – Ровенського державного учительського інституту (1940–1953), Ровенського державного педагогічного інституту ім. Д. З. Мануїльського (1953–1967), Ровенського державного педагогічного інституту (1967–1992), Рівненського державного педагогічного інституту (1992–1998), Рівненського державного гуманітарного університету (1998 і до сьогодні). Доведено, що Рівненський державний гуманітарний університет своєю багатогранною діяльністю разом зі структурними підрозділами – педагогічними коледжами є визначальним суб’єктом педагогічної освіти регіону, оскільки з 1940 р. і до сьогодні забезпечує основну потребу регіону в педагогічних кадрах.
Ключові слова: Рівненський державний гуманітарний університет, педагогічна освіта регіону, педагогічні кадри, педагогічна професія, підготовка учителя, навчально-виховний процес.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2017.32.8124

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.