ОСОБЛИВОСТІ ЗОВНІШНЬОГО МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ У МЕДИЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ: СВІТОВА ПРАКТИКА ТА УКРАЇНСЬКИЙ ДОСВІД

Vasyl Humenyuk

Анотація


Проаналізовано особливості визначення якості освіти студентів, у тім числі іноземних, у медичних університетах розвинених країн та встановлення рейтингу університетів на підставі ліцензійних інтегрованих іспитів “Крок”; досвід впровадження Ліцензійного інтегрованого іспиту “Крок” для всіх спеціальностей та освітніх рівнів в Україні. Виявлено: особливості складання тестування іноземними студентами; що останнім етапом діагностики якості медичної освіти є проведення міжнародного порівняльного дослідження з використанням екзаменаційного тесту з клінічних дисциплін IFOM (“Міжнародні основи медицини”), який розробляє Національна рада медичних екзаменаторів США. Вивчено із залученням міжнародних експертів особливостей проведення оцінювання стану медичної освіти в Україні порівняно з міжнародними стандартами.
Ключові слова: медична освіта, іноземні студенти, ліцензійний інтегрований іспит; якість медичної освіти; “Крок”.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2017.32.8123

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.