ДОСЛІДЖЕННЯ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ ЯК ФЕНОМЕНУ: МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД

Natalia Terentyeva

Анотація


Репрезентовано авторське бачення міждисциплінарності як основи продукування нового знаннєвого продукту в інформаційному суспільстві. Наголошено на пріоритеті досліджень, що ініціюють появу наукового знання у формі когнітивного / креативного продукту через переосмислення економічних, екологічних, комунікаційних, інформаційних та інших аспектів щодо їхньої природи й співвідношення з культурою та культурною сутністю техніко-техногенних процесів. Зазначено про появу нових інтегрованих наук. Доведено, що дослідження явищ та феноменів освіти неможливі без інтеграції знань з різних галузей та сфер, а дослідження університетської освіти як феномену передбачає інтеграцію філософського, освітнього, економічного, технічного (технологічного, інженерного), природничого (екологічного, ноосферного), політичного (націє – та державотвор-чого), юридичного (нормативно-правового, економіко-правового), культурологіч-ного, історичного, соціономічного та ін. знання, що дає змогу продукувати інноваційний інтелектуальний продукт для підвищення рівня “знаннєвої інтенсив-ності” та інтелектуального капіталу.
Ключові слова: університетська освіта, міждисциплінарність, міждисциплінарний підхід, знаннєвий продукт, інтеграція наукового знання.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2017.32.8118

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.