ПРОБЛЕМА ПІДГОТОВКИ ДО ШКОЛИ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
Анотація
Проаналізовано сучасні проблеми освіти, що пов’язані з питаннями інформатизації, технізації, глобалізації, погіршення здоров’я дітей в умовах сьогодення. З’ясовано теоретичні та прикладні засади, що розкривають загальні та спеціальні закономірності процесу підготовки дитини до школи. Обґрунтовано питання навчання, розвитку, виховання, соціалізації дитини у процесі підготовки її до шкільного навчання. З’ясовано сутність понять “підготовка дитини до школи” і “готовність до шкільного навчання”.
Зроблено спробу узагальнити проблеми підготовки до школи дитини, яка має особливі потреби. Розглянуто інтердисциплінарний характер підходів до освіти дітей з особливими потребами в рамках інклюзивної освіти. Проаналізовано основні напрями підготовки дитини до школи та готовність учителя до реалізації завдань інклюзивної освіти.
Ключові слова: дитина, підготовка дитини до школи, корекційна педагогіка, інклюзивна освіта, дитина з особливими освітніми потребами, психологічна готовність, фізіологічна готовність, інтелектуальна готовність.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.31.8109
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.