КОУЧИНГ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Анотація
Обґрунтовано актуальність застосування коучингу як технології розвитку соціальної компетентності вчителя початкової школи в умовах післядипломної педагогічної освіти. Розглянуто походження коучингу, погляди науковців на його сутність, принципи, види, інструменти. У контексті досліджуваної теми узагальнено й скореговано функції коучингу: розвиваючу, мотивуючу, методичну, моніторингову, партнерську, підтримуючу, креативну, соціалізуючу. Висвітлено дотичні форми навчання як наставництво та баддінг. Репрезентовано види, модель коучингу щодо розвитку соціальної компетентності, описано груповий кар’єрний коучинг з акцентуванням на рівнях слухання та змісті коучингу для індивідуальної роботи.
Ключові слова: учитель початкової школи, післядипломна педагогічна освіта, соціальна компетентність, коучинг, баддінг, наставництво.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.31.8105
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.