ПРОСВІТНИЦЬКА РОБОТА СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА ЯК СКЛАДОВА УСПІШНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ ДІТЕЙ З АУТИЗМОМ У СОЦІУМ
Анотація
Досліджено проблеми адаптації, соціалізації та інтеграції дитини з аутизмом. Розкрито основні аспекти та визначено особливості дітей з аутизмом, проаналізовано зміст законодавчих актів України, які спрямовані на підтримку дітей з особливими освітніми потребами. Визначено рівень обізнаності студентської молоді щодо аутизму за допомогою розробленої ним анкети. На основі отриманих даних анкетування запропоновано педагогічний проект, метою якого є підвищення рівня обізнаності студентської молоді про аутизм.
Ключові слова: студентська молодь, аутизм, анкетування, соціальна педагогіка, освіта дітей з аутизмом, педагогічний проект.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.31.8104
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.