ДИТЯЧІ ЕМОЦІЙНІ РОЗЛАДИ І КАЗКОТЕРАПІЯ

Sławomir Chrost

Анотація


Розглянуто поняття “емоційні розлади”, їхні вияви у поведінці дитини. Визначено два типи емоційних порушень відповідно до механізмів розвитку людини – екстеріоризації та інтеріоризації. Проаналізовано різні види емоційних розладів дитини, причини їхнього виникнення. Висвітлено суть народної казки як форми терапії, протидії емоційним порушенням та її значущість для розвитку дитини. Розкрито структуру й вимоги до побудови казки. Наведено приклади застосування казки у діалозі вчителя з дітьми з метою підвищення їхньої самооцінки, розвитку уяви та позитивних емоцій.

Ключові слова: емоція, емоційні порушення й розлади, симптоми емоційних порушень, казка як форма терапії,самооцінка, структура терапевтичної казки.


Повний текст:

PDF (English)


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.31.8102

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.