ВИКОРИСТАННЯ МОВЛЕННЄВИХ СИТУАЦІЙ ТА ІНТЕРАКТИВНОЇ ДОШКИ НА УРОКАХ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ
Анотація
Розглянуто мовленнєві ситуації як один із прийомів реалізації функціонально-комунікативного підходу. Виокремлено мету та завдання мовленнєвої діяльності. Схарактеризовано діалогічне мовлення, зокрема, мотиви та комунікативні задачі, які спонукають до діалогу. Висвітлено три сторони мовленнєвої діяльності: мотиваційну, цільову, виконавську. Акцентовано на завданнях розвитку діалогічного мовлення у процесі навчання. Теоретично обґрунтовано поняття та способи використання інтерактивної дошки як одного із ефективних засобів у процесі навчання рідної мови. Проаналізовано можливості використання інтерактивної дошки у навчально-виховному процесі. Окреслено доцільність використання навчально-методичного та мультимедійного комплексів, які сприяють збагаченню форм подання інформації урізноманітненню типів навчальних завдань, забезпеченню миттєвого зворотного зв’язку, широким можливостям діалогу в навчальному процесі, індивідуалізації процесу засвоєння знань; розширенню поля самостійності, застосуванню ігрових прийомів; активізації навчальної діяльності учнів; посиленню мотивації навчальної діяльності.
Ключові слова: мовленнєві ситуації, інтерактивна дошка, діалогічне мовлення, урок.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.31.8096
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.