РОЗВИТОК ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ В СЕРЕДИНІ 80-х – НА ПОЧАТКУ 90-х рр. ХХ ст.:  ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ АСПЕКT

Tеtiana Havrylenko

Анотація


На підставі аналізу законодавчо-нормативних документів, звітів Міністерства освіти УРСР розкрито особливості організації початкової освіти в Україні в середині 80-х – на початку 90-х рр. ХХ ст. З’ясовано, що в руслі демократичних змін в освітній галузі відбулися структурні трансформації в початковій освіті, зокрема, перехід до чотирирічного терміну навчання завдяки зниженню віку вступу дітей до школи. Аргументовано, що державна освітня політика була спрямовoвана на створення умов для отримання початкової освіти дітьми молодшого шкільного віку в різних типах навчальних закладів з урахуванням особливостей їхнього інтелектуального, фізичного та психічного розвитку, здібностей і нахилів, частково національних особливостей. Простежено динаміку чисельності молодших школярів, схарактеризовано педагогічний склад початкової школи, проаналізовано навчально-матеріального забезпечення освітнього процесу в початкових класах.

Ключові слова: організація початкової освіти, тривалість навчання, типи навчальних закладів, молодші школярі, вчителі початкових класів, навчально-матеріальне забезпечення, Україна.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.31.8087

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.