ЖІНОЧА ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА У ПРИВАТНОМУ ПЕДАГОГІЧНОМУ КОЛЕДЖІ В МАРІУВЦІ ОПОЧИНСКІЙ У 1921–1936 РОКАХ (ОГЛЯД ПРОБЛЕМ)

Malgorzata Stawiak-Ososinska, Iwona Snoch

Анотація


Розглянуто історичні, соціокультурні передумови розвитку педагогічної освіти в Польщі у 1921–1936 роках. Виокремлено типи освітніх інституцій, що забезпечували підготовку вчителів у Польщі у цей період; розкрито мету, особливості їхньої діяльності. Звернено увагу на Педагогічний Коледж у Маріувці Опочинській, який став приватним після двох років існування та був заснований на основі Конгрегації черниць Пресвятої Богородиці. Висвітлено організаційні особливості діяльності коледжу, зміст педагогічної освіти на підставі аналізу навчального плану. Описано характерні ознаки освітнього середовища та вплив психологічно-комфортної атмосфери на процес навчання й виховання студентів коледжу. Проаналізовано діяльність жіночих організацій при цій інституції, турботу їхніх представниць про дітей з сільської місцевості. Показано значущість приватного жіночого педагогічного коледжу для формування професійних знань, особистісних рис, необхідних для педагогічної діяльності майбутніх учителів.

Ключеві слова: система освіти Польщі, педагогічна освіта, педагогічний коледж, підготовча  школа, приватний жіночий педагогічний коледж, викладацький склад, навчальний план, жіночі студентські організації.  


Повний текст:

PDF (English)


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.31.8083

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.