ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ВИМОГ
Анотація
Висвітлено особливості підготовки майбутніх учителів англійської мови для початкової школи. Визначено основні напрями в системі підготовки майбутніх фахівців: особистісно-орієнтовану освіту, культуровідповідну професійну підготовку; професійну автономію студента в умовах безперервності та наступності педагогічної освіти, орієнтацію педагогічної освіти на рефлексію та інновації у професійній діяльності вчителя, білінгвальну педагогічну освіту студетів; рівневість системи професійної компетенції вчителя іноземної мови. Особливу увагу приділено висвітленню проблеми особистісно орієнтованої підготовки майбутніх фахівців. Розкрито основні вимоги щодо впровадження особистісно орієнтованої освіти у вищій школі. Наголошено на використанні дослідницьких та проектних робіт на практичних заняттях з “Методики навчання англійської мови в початковій школі”, а також можливостях використання методу портфоліо.
Ключові слова: особистісно орієнтована підготовка, мотивація, інноваційні технології, активні методи навчання, дослідницька робота, метод портфоліо.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.31.8080
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.