ТВОРЧІСТЬ ЯК ОСНОВНИЙ ЧИННИК СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ: ПОЧАТКОВА ШКОЛА В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ
Анотація
Досліджено проблему необхідності включення елементів творчості до навчального процесу в початковій школі. Подано технологію роботи з означеної проблеми, реалізованої через різноманітні форми взаємодії експериментатора з учнівським колективом. Розкрито результати проведеного експерименту, який довів висловлену ідею щодо необхідності синергії творчості на навчального процесу й показав, що розроблені та впроваджені в навчальний процес завдання, які відповідають педагогічним умовам, сприяли ефективності процесу навчання та доводять результати проведених досліджень.
Ключові слова: творчість, початкова школа, здібності, учні, навчальна діяльність, молодший шкільний вік.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.31.8076
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.