ТВОРЧІСТЬ ЯК ОСНОВНИЙ ЧИННИК СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ: ПОЧАТКОВА ШКОЛА В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ

Olena Sobol, Svitlana Shilo

Анотація


Досліджено проблему необхідності включення елементів творчості до навчального процесу в початковій школі. Подано технологію роботи з означеної проблеми, реалізованої через різноманітні форми взаємодії експериментатора з учнівським колективом. Розкрито результати проведеного експерименту, який довів висловлену ідею щодо необхідності синергії творчості на навчального процесу й показав, що розроблені та впроваджені в навчальний процес завдання, які відповідають педагогічним умовам, сприяли ефективності процесу навчання та доводять результати проведених досліджень.

Ключові слова: творчість, початкова школа, здібності, учні, навчальна діяльність, молодший шкільний вік.

Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.31.8076

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.