ФОРМУВАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ МОБІЛЬНОСТІ В МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Mariya Oliynyk

Анотація


Розглянуто проблему формування академічної мобільності в майбутніх фахівців дошкільної освіти. Запропоновано різні підходи до визначення понять “мобільність”, “професійна мобільність”, “академічна мобільність”, “особистісна мобільність”. Схарактеризовано види академічної мобільності. У статті визначено умови, необхідні для розвитку мобільності у вітчизняній системі освіти загалом, і в дошкільній освіті зокрема. Виокремлено основні чинники, які гальмують процес мобільності та визначено проблеми, які ускладнюють участь вітчизняних студентів і викладачів у програмах академічної мобільності.

Ключові слова: мобільність, академічна мобільність, професійна мобільність, педагоги, фахівці дошкільної освіти.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.31.8073

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.