ГОТОВНІСТЬ УЧИТЕЛЯ ДО ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ УЧНІВ
Анотація
Розглянуто проблему підготовки майбутнього педагога до виховання культури поведінки учнів. Схарактеризовано особливості організації діяльності студентів у процесі вивчення навчального курсу “Основи етикету та методика навчання школярів етикетним нормам”. З метою активізації педагогічного процесу запропоновано використовувати активні та інтерактивні методи в контексті формування в студентів знань з проблеми виховання в учнів етикетної поведінки. Наголошено на виробленні практичних навичок майбутнього вчителя під час проведення тренінгів-вправ та професійно орієнтованих ігор.
Ключові слова: професійна готовність, культура поведінки, професійно оргієнтована гра.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.31.8071
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.