ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ СУЧАСНОЇ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ
Анотація
Висвітлено актуальну проблему сучасного світу – рівноправність дітей у сфері освіти. Окреслено проблему їхньої адаптації дітей з різними захворюваннями у соціумі здорових дітей. Доведено, що одним із шляхів вирішення цього питання є використання інклюзивної форми освіти, яка передбачає навчання кожної дитини в загальноосвітньому закладі за місцем проживання із забезпечення усіх необхідних для цього умов.
Розкрито основні поняття теми (інклюзивне навчання, діти з особливими потребами), зазначено про відсутність єдиної термінологічної бази в Україні. Досліджено історичний аспект проблеми, яка бере свій початок з давньогрецьких часів, формулюють філософію інклюзивного навчання.
Ключові слова: інклюзія, особливі потреби, рівноправність, суспільство, школа, взаємодія.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.31.8066
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.