ДЕФІНІЦІЯ “ТОЛЕРАНТНОСТІ” ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА

Valentyna Dylenko

Анотація


 

Проаналізовано толерантність як один з принципів гуманістичного виховання. Досліджено становлення толерантності в різні історичні епохи. Узагальнено науково-педагогічні, психологічні, філософські доробки вчених. Зроблено акцент на процес виховання як на процес цілеспрямованого формування толерантності в системі цінностей особистості.  Висвітлено можливі способи розуміння толерантності. Виокремлено різні види толерантності за сферами прояву. Розглянуто толерантність як соціальну цінність, норму соціального життя, як неодмінну рису шляхетної особистості й важливу ознаку цивілізованого демократичного суспільства.

Ключові слова: якості особистості, толерантність, терпимість, толерантний вплив, види толерантності.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.31.8065

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.