ПРОФЕСІЙНА ГОТОВНІСТЬ ПЕДАГОГА ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ЯКІСНИЙ АСПЕКТ

Romana Myhailyshyn

Анотація


На підставі аналізу літературних джерел з’ясовано сутність ключових понять: інновації, інноваційна освіта, інноваційна компетентність, інноваційна діяльність, інноваційний потенціал педагога, педагогічна інновація, професійна готовність педагога; зроблено аналіз досліджень і публікацій. Розглянуто професійну готовність педагога до інноваційної діяльності. Визначено компоненти, які репрезентують структуру готовності педагога до інноваційної діяльності (когнітивний, мотиваційний, креативний, рефлексивний); показано принципи, яким має відповідати інноваційна діяльність. Окреслено критерії  готовності педагога до інноваційної діяльності, професійні й особистісні якості педагога. З»ясовано, що професійна готовність до інноваційної діяльності є важливою якістю педагога як професіонала.

Ключові  слова: інновації, інноваційна освіта, інноваційна діяльність, інноваційний потенціал педагога, педагогічна інновація, інноваційна компетентність,  інтеграція освіти, нововведення, професійна готовність педагога.

Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.31.8063

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.