КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ПІДГОТОВКИ  ВЧИТЕЛЯ-ДЕФЕКТОЛОГА ДО КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ  У СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Svitlana Myronova

Анотація


Обґрунтовано актуальність проблеми підготовки вчителів-дефектологів до корекційної роботи у спеціальних закладах для дітей з особливими освітніми потребами. Зазначено причини, через які існуюча система дефектологічної освіти не задовольняє потреби суспільства; вказано напрямки, що потребують першочергового вирішення. Окреслено концептуальні основи підготовки вчителів-дефектологів до корекційної роботи у спеціальних закладах.

Ключові слова: вчитель-дефектолог, корекційна робота, спеціальні заклади, діти з особливими освітніми потребами. 


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2003.17.6325

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.