ДІАГНОСТИКА СТАНУ ІНТЕГРАЦІЇ ДИДАКТИКО-МЕТОДИЧНИХ УМІНЬ У СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ “ПОЧАТКОВЕ НАВЧАННЯ”
Анотація
Діагностика створює передумови для ефективного управління дидактичним процесом у вищій школі, допомагаючи виявити ті види утруднень, які виникають у студентів під час виконання завдань з організації, планування, моделювання, контролю, корекції навчально-пізнавальної діяльності учнів. Виявивши стан інтеграції дидактико-методичних умінь, ми зможемо побудувати модель забезпечення інваріантної та варіативної підготовки майбутнього вчителя.
Ключові слова: готовність, дидактико-методичні уміння, діагностика, інваріантний, варіативний, дидактична клітинка.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2003.17.6314
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.