ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ КОЛЕДЖУ ДО РОБОТИ В НАВЧАЛЬНО-ОСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ КОМПЕНСУЮЧОГО ТИПУ
Анотація
Реформування структури і змісту загальної і корекційної освіти призвело до загострення проблеми її кадрового забезпечення. Підготовка випускників ВНЗ до роботи в навчально–освітніх закладах компенсуючого типу потребує змін у зв’язку із запровадженням інтегрованого навчання неповносправних дітей. Головне завдання викладачів педагогічних факультетів полягає у формуванні психологічної готовності майбутніх фахівців до роботи з дітьми, що мають певні особливості розвитку.
Ключові слова: корекційне навчання, реабілітація, соціальна інтеграція, діти з особливими потребами, толерантність.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2003.17.6313
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.