ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ КОЛЕДЖУ ДО РОБОТИ В НАВЧАЛЬНО-ОСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ  КОМПЕНСУЮЧОГО ТИПУ

Larysa Malynovych

Анотація


Реформування структури і змісту загальної і корекційної освіти призвело до загострення  проблеми її кадрового забезпечення. Підготовка випускників ВНЗ до роботи в навчально–освітніх закладах компенсуючого типу потребує змін у зв’язку із запровадженням інтегрованого навчання неповносправних дітей. Головне завдання викладачів педагогічних факультетів полягає у формуванні психологічної готовності майбутніх фахівців до роботи з дітьми, що мають певні  особливості розвитку.

 Ключові слова: корекційне навчання, реабілітація, соціальна інтеграція, діти з особливими потребами, толерантність. 


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2003.17.6313

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.