ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК ОСНОВА НАВЧАЛЬНО-ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ХІМІЇ

Nadiya Zankova

Анотація


Розглянуто головні завдання, принципи навчально-виховного процесу в русі особистісно орієнтованого навчання, запропоновано різнорівневі завдання репродуктивного, реконструктивного і творчого характеру, диференційовані та багатоваріантні завдання, які сприяють свідомому засвоєнню навчального матеріалу, розвитку аналітичних здібностей, набуттю навиків пошукової роботи тощо.

Ключові слова: особистісно орієнтоване навчання, студенти, вивчення хімії, диференційоване завдання.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2005.19.6270

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.