ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА КУЛЬТУРА І МАЙСТЕРНІСТЬ ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ У ФОРМУВАННІ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА – МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ

Tetyana Klosins’ka

Анотація


Виняткового значення набуває навчання, а також професійне удосконалення вчителів усіх рівнів навчання, котрі повинні організовувати дидактично-виховний процес відповідно до сучасних принципів теорії і педагогічної практики. Власне у цьому ефективність змін і реформа освіти. Учитель повинен бути провідником, фасилітатором, сприяючи розвитку своїх учнів.

Ключові слова: фасилітатор, учитель-провідник, учитель-спостерігач, учительтворець, учитель-організатор, учитель-партнер.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2005.19.6239

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.