ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ СПІЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧА І СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ІГРОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ

Tetyana Kacherovs’ka

Анотація


Відображено педагогічні умови організації спільної діяльності викладача та студентів у процесі ігрового проектування. Доведено, що ці умови сприяють поліпшенню рівня підготовки студентів. Проаналізовано структуру спільної діяльності на різних етапах проекту. Головну увагу зосереджено налагодженню взаємодії між викладачем і студентами у процесі проектування.

Ключові слова: педагогічні умови, спільна діяльність, ігровий проект, взаємодія, взаєморозуміння, досвід.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2005.19.6232

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.