ПЕДАГОГІЧНА ВЗАЄМОДІЯ ВИКЛАДАЧА І СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ КУРСУ “СІМЕЙНА ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА” (СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ “СІМЕЙНИЙ ВИХОВАТЕЛЬ”)

Maryna Mashovets’

Анотація


Проаналізовано питання підготовки фахівців дошкільної освіти до налагодження партнерства у взаємодії з батьками з метою реалізації завдань повноцінного індивідуального розвитку й виховання дітей дошкільного віку. Особистість вихователя, його власна професійно-педагогічна позиція, вміння вибудовувати стосунки визначають ефективність різноманітних взаємодій дорослих: батьків і педагога. Використання інтерактивних прийомів навчання забезпечить розвиток у майбутніх фахівців суб’єктної спрямованості професійної діяльності.

Ключові слова: суб’єктна спрямованість, співпраця, взаємодія, інтерактивні прийоми, дошкільна освіта, професійна діяльність.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2005.19.6230

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.