ПЕДАГОГІЧНА ВЗАЄМОДІЯ ВИКЛАДАЧА І СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ КУРСУ “СІМЕЙНА ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА” (СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ “СІМЕЙНИЙ ВИХОВАТЕЛЬ”)
Анотація
Проаналізовано питання підготовки фахівців дошкільної освіти до налагодження партнерства у взаємодії з батьками з метою реалізації завдань повноцінного індивідуального розвитку й виховання дітей дошкільного віку. Особистість вихователя, його власна професійно-педагогічна позиція, вміння вибудовувати стосунки визначають ефективність різноманітних взаємодій дорослих: батьків і педагога. Використання інтерактивних прийомів навчання забезпечить розвиток у майбутніх фахівців суб’єктної спрямованості професійної діяльності.
Ключові слова: суб’єктна спрямованість, співпраця, взаємодія, інтерактивні прийоми, дошкільна освіта, професійна діяльність.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2005.19.6230
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.