ДІАГНОСТУВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ ЯК ОДИН З НАПРЯМІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ СУБ’ЄКТІВ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
Анотація
Проаналізовано деякі підходи у педагогічній науці до визначення поняття “діагностування” та його складових. Обґрунтовано доцільність трактування сутності діагностування результатів навчання як інтегрованого поняття та за допомогою інтегративної моделі простежено взаємозв’язки його складових. З’ясовано сутність і різнорівневий характер педагогічної взаємодії у процесі діагностування результатів навчання.
Ключові слова: інтегративна модель, навчальний процес, педагогічна взаємодія, педагогічне діагностування, діагностування результатів навчання, контроль, облік, оцінка, оцінювання, перевірка, об’єкт, суб’єкт.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2005.19.6209
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.