СУЧАСНА ТЕОРІЯ ТВОРЧОСТІ ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
Анотація
Розглянуто теорію творчості А. Горальського у контексті європейського раціоналізму як одну з головних рис європейського способу мислення. Обѓрунтовано впровадження творчості як певного виду ремесла чи вміння, тобто людської діяльності, в практику навчання. Досліджено елементи теорії творчості (логіку, педагогіку, психологію, епістемологію творчості) у педагогічній взаємодії “студент – викладач”, можливості тренінгу творчості студентів.
Ключові слова: творчість, теорія творчості, елементи теорії творчості, тренінг творчості, практика навчання студентів.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2005.19.6203
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.