ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНООСОБИСТІСНИХ РИС МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВИХ ДИСЦИПЛІН

Inna Kovalenko

Анотація


Зосереджено увагу на необхідності формування професійно-особистісних рис як складовій моделі майбутнього спеціаліста; подано класифікацію професійноособистісних рис майбутніх учителів музики, хормейстерів; розглянуто педагогічні умови та психологічні особливості їх формування у процесі вивчення диригентськохорових дисциплін.

Ключові слова: учитель музики-хормейстер, професійно-особистісні риси, педагогічні умови.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2005.19.6083

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.