ОБРАЗ СВІТУ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ВІДДІЛЕННЯ. ДЕКІЛЬКА ЗАУВАЖЕНЬ ПРО СТРАТЕГІЇ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ

Anna Kendzers’ka

Анотація


Пошуки нових стратегій навчання майбутніх учителів – одне з найвагоміших завдань польської педевтології. З-поміж багатьох цікавих теорій навчання найбільшим визнанням є концепції будування педагогічної професійності шляхом дослідження джерел та умов особистого розвитку. Розглянуто використання розповідей для дослідження змісту особистих навчальних теорій кандидатів на вчителів. Наведено результати емпіричних досліджень використання розповідей студентів педагогіки у процесі конструювання програм і метод навчання. Доведено, що пізнання виховного образу світу кандидатів на вчителів є головною умовою ефективного навчання.

Ключові слова: образ світу, розповідь, навчання майбутніх учителів, особисті педагогічні теорії.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2005.19.6043

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.