ОСОБИСТІСНА ВІДКРИТІСТЬ ПЕДАГОГА ВИЩОЇ ШКОЛИ ДО ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ
Анотація
Порушено проблему педагогічного спілкування у вищому навчальному закладі. Головну увагу зосереджено на тому, що спілкування зі студентами педагоги заздалегідь повинні спеціально осмислювати і програмувати. Педагогічне спілкування характеризується цілеспрямованістю, свідомою постановкою мети, прагненням педагога вирішити в процесі спілкування певні навчальні, освітні, розвивальні та виховні завдання. У сучасних умовах педагогічне спілкування стає головним механізмом навчання майбутніх фахівців.
Ключові слова: педагогічне спілкування, вищий навчальний заклад, викладач, студент.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2005.19.6027
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.