ОСОБИСТІСНА ВІДКРИТІСТЬ ПЕДАГОГА ВИЩОЇ ШКОЛИ ДО ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ

Liliya Dunets’

Анотація


Порушено проблему педагогічного спілкування у вищому навчальному закладі. Головну увагу зосереджено на тому, що спілкування зі студентами педагоги заздалегідь повинні спеціально осмислювати і програмувати. Педагогічне спілкування характеризується цілеспрямованістю, свідомою постановкою мети, прагненням педагога вирішити в процесі спілкування певні навчальні, освітні, розвивальні та виховні завдання. У сучасних умовах педагогічне спілкування стає головним механізмом навчання майбутніх фахівців.

Ключові слова: педагогічне спілкування, вищий навчальний заклад, викладач, студент.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2005.19.6027

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.