СОЦІАЛЬНА ВЗАЄМОДІЯ ЯК ШЛЯХ ДО НЕПЕРЕРВНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Анотація
Реформування структури української педагогічної освіти ставить завдання перебудувати процес підготовки вчителів таким чином, щоб взаємодія його учасників сприяла формуванню потреби майбутніх учителів у неперервній освіті впродовж їхньої професійної кар’єри. Розглянуто чинники готовності майбутніх учителів середньої школи до педагогічної взаємодії з метою неперервного розвитку їхнього пізнавального інтересу в умовах гуманізації навчально-виховного процесу.
Ключові слова: студенти-майбутні вчителі, соціальна взаємодія, неперервна освіта, сервіс – навчання, учіння на власному досвіді.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2005.19.6019
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.