СПРЯМОВАНІСТЬ НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ НА НАЦІОНАЛЬНІ ТА ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКІ ЦІННОСТІ

Nina Losynska, Kateryna Berkyta

Анотація


Опанування певною системою загальнолюдських, національних цінностей може свідчити про рівень знань і певний рівень умінь користування ними в різних життєвих ситуаціях. Сьогодні триває пошук продуктивних педагогічних ідей, які можуть бути покладені в основу навчального процесу. Розглянуто головні принципи навчання, які визначають зміст, організаційні форми й методи навчальної роботи вищої школи згідно із загальними цілями виховання і закономірностями процесу навчання.

Ключові слова: європейський простір вищої освіти, національна складова в освіті,  ціннісні орієнтації, національні цінності, загальнолюдські цінності, принципи навчання в умовах євроінтеграції вищої освіти.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2006.21.5989

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.