СПРЯМОВАНІСТЬ НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ НА НАЦІОНАЛЬНІ ТА ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКІ ЦІННОСТІ
Анотація
Опанування певною системою загальнолюдських, національних цінностей може свідчити про рівень знань і певний рівень умінь користування ними в різних життєвих ситуаціях. Сьогодні триває пошук продуктивних педагогічних ідей, які можуть бути покладені в основу навчального процесу. Розглянуто головні принципи навчання, які визначають зміст, організаційні форми й методи навчальної роботи вищої школи згідно із загальними цілями виховання і закономірностями процесу навчання.
Ключові слова: європейський простір вищої освіти, національна складова в освіті, ціннісні орієнтації, національні цінності, загальнолюдські цінності, принципи навчання в умовах євроінтеграції вищої освіти.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2006.21.5989
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.