ІНТЕГРАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПРОЦЕС ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ

Svitlana Pereyaslavs’ka

Анотація


Розглянуто інтеграцію різних за ступенем дистанційності типів дистанційного навчання у процес підготовки майбутніх учителів інформатики  відповідно до особливостей, які притаманні процесу навчання цих фахівців. Проаналізовано можливості розподілу форм організації навчального процесу під час інтеграції дистанційних та традиційних технологій.

Ключові слова: дистанційне навчання, майбутній учитель інформатики, інтеграція, традиційне навчання, ступінь інтеграції, форми організації навчання.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2007.22.5930

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.