ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩИХ НЕМОВНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
Анотація
Проаналізовано використання інтерактивного навчання писемного мовлення в процесі вивчення іноземної мови у вищих немовних вищих навчальних закладах, розкрито основні принципи, завдання та значення використання інтерактивного навчання. Зазначено, що інтерактивне навчання максимально сприяє досягненню однієї з головних цілей навчання іноземної мови у вишому навчальному закладі – розвитку вмінь вираження думки іноземною мовою як в усній, так і в письмовій формі. Особливу увагу приділено перевірці та взаємоперевірці письмових робіт.
Ключові слова: інтерактивне навчання писемного мовлення, інтегративність, інтерактивна робота, інтерактивна співпраця, інтерактивні форми роботи, інтеракція.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2007.22.5928
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.