ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ  ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩИХ НЕМОВНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Liudmyla Skuchyns’ka

Анотація


Проаналізовано використання інтерактивного навчання писемного мовлення в процесі вивчення іноземної мови у вищих немовних вищих навчальних закладах, розкрито основні принципи, завдання та значення використання інтерактивного навчання. Зазначено, що інтерактивне навчання  максимально сприяє досягненню однієї з головних цілей навчання іноземної мови у вишому навчальному закладі – розвитку вмінь вираження думки іноземною мовою як в усній, так і в письмовій формі. Особливу увагу приділено перевірці та взаємоперевірці письмових робіт.

Ключові слова: інтерактивне навчання писемного мовлення, інтегративність, інтерактивна робота, інтерактивна співпраця, інтерактивні форми роботи, інтеракція.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2007.22.5928

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.