ОСВІТНІ МОЖЛИВОСТІ КУЛЬТУРНО-ДИВЕРСИТИВНИХ СТУДЕНТІВ

Gunilla Holm

Анотація


Для того, щоб індивіди з груп диверситивних меншин (етнічних, гендерних, релігійних, соціального класу, тощо) могли здобувати досвід соціальної мобільності, “освітні кордони” повинні бути відкритими. Ті, хто може відкрити межі, є домінуючими та могутніми групами. Вчителі є такою головною групою, що сприяє відкриттю кордонів і розвитку соціальної мобільності учнів. Проаналізовано чотири різні дослідження, спрямовані на вивчення причин низької соціальної мобільності диверситивних студентів у локальному та глобальному вимірі. Розглянуто шляхи, за якими педагоги з домінантних груп можуть стати більш сензитивними до диверситивності своїх учнів, що сприятиме розвитку їхньої педагогічної кар’єри.

Ключові слова: освітня можливість, культурна диверситивність, дитяча праця.


Повний текст:

PDF (English)


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2008.23.5835

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.