ОРГАНІЗАЦІЯ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ КЛАСИЧНИХ МОВ

Olexandr Chornyj

Анотація


Розглянуто соціальні, методологічні та психологічні аспекти інтерактивних методів навчання. Базовим елементом інтерактивних методів виділено діалогічний метод педагогічного спілкування. Виокремлено головні проблеми застосування інтерактивних методів у вивченні класичних мов. Наведено приклади конкретних методів, що можуть бути застосовані у навчальному процесі, а також запропоновано комплексний метод “Аргументація пропозицій”.

Ключові слова: інтерактивний метод, суб’єкт-суб’єктні взаємини, діалогічне спілкування, полісемія. 


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2008.24.5563

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.