МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНА ТВОРЧІСТЬ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ФАКУЛЬТЕТУ МИСТЕЦТВ ТА ХУДОЖНЬОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНОГО ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Oleksandr Stotyka, Iryna Stotyka

Анотація


Викладено основні положення щодо удосконалення змісту навчального процесу на факультеті мистецтв та художньої освіти у напрямі організації суб’єктсуб’єктної взаємодії викладача і студента в умовах музично-педагогічної співтворчості. Сформульовано принципи побудови і функціонування комплексної системи творчої взаємодії у професійно-педагогічній підготовці студентівмузикантів.

Ключові слова: музично-педагогічна співтворчість, комплексна система творчої підготовки, продуктивні види творчості. 


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2009.25.5485

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.